vardagsbilden

bloggar om allt möjligt, träning med food box, mat och bak favoriter, beskrivningar av stickat och virkat.

Träning och food box

Publicerad 2016-01-27 07:46:05 i

Igår fick jag lära mig och öva på mitt styrke tränings schema som min PT gjort.

Under 30 dagar ska jag köra en food box träning.
40 specialkomponerad färdiga måltider för lunch och middag. Recept för frukost och mellanmål samt lunch och middags recept för helgerna.
Därtill minst ett styrkepass med maskiner,  ett yogapass, ett konditionspass på minimum 30 minuter gåband, cykel eller crosstrainer. Jag har även lagt till ett trx pass att variera med.

Nu väger jag 77 kg till 161 cm, bmi 29.
Enligt Tanita mätningen är fett massan 32.6 kg och muskelmassan 41.2 kg.
Jag är 57 år min kroppsliga ålder 72.

Nu är det dags att ändra på detta.
Dagens kvällsmat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela