vardagsbilden

bloggar om allt möjligt, träning med food box, mat och bak favoriter, beskrivningar av stickat och virkat.

Start vecka ett

Publicerad 2016-01-31 17:28:44 i

Imorgon är det dags.
Känner mig väldigt peppad men lite orolig. När dottern varit min PT så har jag kunnat gnälla mig ur de jobbigaste passen.
Tack för all hjälp hittills älskade dotter.
Nu kommer hon att få strecha och ta hand om mina ömma muskler för hos de här professionella tränarna finns inget medlidande om jag gnäller. 
De är mycket milda i tonen och mycket energi givande men också extremt envisa.
Dessutom kommer jag vägas på tanita vågen varje vecka.
Om jag äter osunt är det ett extra pass som gäller. 

Jag gör det för min egen skull
För att bli starkare och för att orka mera

Och för att slippa bada i vassen ( haha nä där skojade jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela