vardagsbilden

bloggar om allt möjligt, träning med food box, mat och bak favoriter, beskrivningar av stickat och virkat.

TRX

Publicerad 2016-02-03 14:49:49 i

Dags för första passet. Lite nervöst känns det, har ju aldrig provat förut. 

Helt slut efter 30 minuter högintsentiv träning där jag kände muskler jag inte ens visste att jag hade.
När jag efter en stund (läs hämtat andan) gick för att strecha fick jag tre tummen upp och en klapp på axeln av några av de andra erfarna deltagarna. 
PT hade talat om att det var första passet någonsin och tredje dagen på gymmet.

Grymt jobbat tyckte han och jag kan bara hålla med. Känner mig jättestolt och tror jag hittat en extra favorit.  Yoga gillar jag allra bäst. 

Föreläsningen igår om vikten av rätt mat var som väntat. Det mesta kände jag till. Svårigheten blir att äta i tid och tillräckligt mycket. Var tredje timme är bäst. Är du inte hungrig efter tre timmar åt du för mycket måltiden innan.

Bilden är hämtad från nätet pga fotoförbud på gymmet. Tre av totalt nio övningar vi gjorde.
Nytt pass är bokat. ☺

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-02-03 19:01:16

Hejja dig! Du är så duktig som går in för detta helhjärtat. /Sofie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela